معرفی چند میوه برای داشتن پوست درخشان و سالم

بهترین میوه ها برای زیبایی پوست کدامند؟

وقتی شما به آینه نگاه می کنید و پوست کسل و پر از آکنه و تیره خود را مشاهده می کنید ، با خود می گویید که چرا پوست من اینگونه شده است.آیا این وضعیت بد پوست من بخاطر گرد و غبار ، اشعه مضر خورشید و یا استفاده مکرر از لوازم آرایشی است یا بخاطر رژیم غذایی نادرست است.بله پوست شما قربانی شیوه زندگی نادرست شما است.شما باید بدانید ، آنچه میخورید ، روی پوست شما تاثیر می گذارد.اگر به دنبال بهترین راه برای داشتن پوستی زیبا ، درخشان و سالم و هم چنین جوان سازی پوست خود هستید ، باید بدانید که خوردن میوه و سبزیجات تازه اصفهان بهترین راه برای رسیدن به این هدف است.در اینجا چند مورد از میوه اصفهان که خوردن آنها باعث رفع چین و چروک های پوستی و جوان سازی و درخشان کردن پوست می شود را به شما معرفی خواهیم کرد.

لیمو

خواص لیمو برای پوست

شما میتوانید از لیمو به عنوان یک ماده طبیعی برای روشن کردن پوست خود استفاده کنید.لیمو سرشار از ویتامین c است و هم چنین یک آنتی اکسیدان قوی است که به بیرون راندن سموم از بدن کمک می کند و از این جهت از پوست در برابر اختلالات هایپرپیگمانتاسیون محافظت می کند.شما برای رفع جای زخم ، لکه های تیره پوست و مرطوب و درخشان کردن پوست خود می توانید از لیمو استفاده کنید.

انار

خواص انار برای پوست

آب انار می تواند شگفتی هایی برای پوست شما ایجاد کند.این میوه حاوی پلی فنول هایی است که با رادیکال های آزاد مقابله کرده و جریان خون را افزایش می دهد.انار از طریق سم زدایی پوست شما را سالم می کند.انار می تواند از آسیب های پوستی ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید جلوگیری کند و همچنین آنها را درمان کنند.

موز

خواص موز بر پوست

خواه طعم موز را دوست داشته باشید یا نه ، حتما این میوه را به دلیل فواید بسیار آن ، در رژیم زیبایی خود بگنجانید.موز حاوی اسیدهای آمینه است.این میوه همچنین حاوی روی و پتاسیم است.در حالی که روی با عفونت باکتریایی مبارزه می کند و از آکنه جلوگیری می کند ، پتاسیم پوست کم آب را هیدراته می کند.پوست موز را دور نریزید.پوست موز وقتی روی صورت شما مالیده می شود می تواند باعث درخشش آن شود.

پاپایا

پاپایا به لطف داشتن آنزیمی به نام پاپائین ، که به عنوان یکی از بهترین ضد التهاب های طبیعت شناخته می شود ، یک ماده ضد پیری عالی است.سایر مواد مغذی موجود در پاپایا مانند ویتامین های A ، K و E ، منیزیم ، پتاسیم و ویتامین های B همگی با آسیب های رادیکال آزاد در بدن مبارزه می کنند و در عین حال باعث ارتقاء سلامت پوست می شوند.

خواص پاپایا برای پوست

آووکادو

آووکادو سرشار از آنتی اکسیدان است ، اما فواید اصلی آنها اسیدهای چرب آنهاست که به مرطوب نگه داشتن و نرم شدن پوست کمک می کنند.

پرتقال

همانطور که بیشتر مردم می دانند پرتقال دارای ویتامین C است و از این جهت این میوه به عنوان یک میوه ضد پیری شناخته شده است.اسید سیتریک موجود در پرتقال برای درمان آکنه بسیار مفید است.تمام خواص پرتقال ، با خوردن آن حاصل می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سفارش آنلاین میوه اصفهان با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *